Godmorgon alla söndagströtta! Igårkväll flyttade Rasmus över de sista grejerna till vår nya lägenhet och nu är vi officiellt sambos igen. Det känns dock som att vi varit det hela tiden, även om vi sovit någon natt på varsitt håll ibland. 
 
Utöver det bjöd gårdagen även på ett träningspass med Linde, vilket jag helt glömde bort att skriva om. Vi tränade bröst och axlar och jag tyckte att det gick sisådär. Kroppen var pigg, men huduvdet trött. Hur som helst började jag få träningsvärk i övre delen av mina pecs och lite i framsida axlar redan igår. Jag älskar när det händer! Man tänker att passet inte gått jättebra, men sedan får man massor av träningsvärk. 
 
 
Vad händer idag då? Förmiddagen ska spenderas med Rebecka - en tjej från Piteå som jag inte träffat på måååånga år. Det ska bli roligt! Därefter blir det träning och sedan ska jag titta på gubbens match. Uppsala 86ers spelar semifinal idag! 
 
Jag har insett att detta är min sista lediga dag på länge! Det känns såklart bra, men samtidigt skrämmande. Jag har liksom vant mig vid att inte ha tider att passa, inte behöva stressa, osv. Men jag gillar ju att ha ett fullspäckat schema. Att känna att man åstadkommer något vettigt. Detta blir bra! 
 

4 kommentarer

mari

01 Sep 2013 09:15

Det kommer gå superbra =)

Crazylicious

02 Sep 2013 07:58

Härlig dag, härliga tider och härlig bild! Blir riktigt sugen på att kvällsträna nu, hihi!

Emmas träningsblogg

03 Sep 2013 16:34

Mari: Jaa, det gick faktiskt riktigt bra! Jag hade kollat upp innan var jag skulle, så det var inga problem att hitta :)

Emmas träningsblogg

03 Sep 2013 16:35

Crazy: Haha, eller hur! När jag ser såna här bilder blir jag sugen på att köra något träningspass på fredag- eller lördagkväll. "Another night at the bar.." ;)

Kommentera

Publiceras ej