Idag känns det som att hela livet förändras. Så är det ju inte riktigt. Jag börjar en ny utbildning på ny ort. Jag ska (åtminstone från början) pendla till Stockholm och bara det känns ju spännande. Lilla byatjejen ska hitta i storstaden! 
 
Igår var jag smått nervös, men av någon anledning är jag faktiskt inte det idag. Kanske för att jag är lite trött? Rasmus larm ringde 03.50 och är det INTE morgon. Det är fortfarande mitt i natten. Han åkte iväg till jobbet och jag hade svårt för att somna om.
 
Hur som helst tänkte jag göra den här dagen till en nystart kostmässigt också. Mer om det senare! 
 
Nyduschad och redo för nya äventyr och utmaningar! 

3 kommentarer

Mari

02 Sep 2013 07:32

All lycka =)

Crazylicious

02 Sep 2013 07:57

Lycka till idag! :D Kram!

Emmas träningsblogg

03 Sep 2013 16:30

Mari och Crazy: Tack så mycket tjejer! Kram!

Kommentera

Publiceras ej