På morgnarna är jag glad och taggad på att åka in till universitetet. När jag åker därifrån är jag heeelt slut. Det märks att jag inte behövt använda den delen av hjärnan under sommaren. Att dessutom ständigt mötas av massor av nya intryck är roligt, men utmattande. 
 
Nu har jag kommit hem och sitter här med en skål kvarg till mellanmål. Jag tror faktiskt att jag ska vila från träningen idag. Jag hade planerat att träna axlar och triceps idag, men eftersom jag har tränat.. hmm.. 11(?) dagar i rad nu börjar det kännas att kroppen inte är lika pigg som vanligt. Så vila idag, hårdkörning imorgon!  
 
 

2 kommentarer

Mari

03 Sep 2013 19:25

Oj oj !! 11 dagar.. då passade det fint med en vilodag =) Hoppas plugget gick bra?

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:09

Mari: Haha, jaa. Jag har inte riktigt velat ta så många vilodagar eftersom det kommer att bli mer vila än vanligt när jag ska både plugga och jobba.. Vissa dagar är jag ju upptagen alla timmar gymmet har öppet :P

Det går bra i skolan so far! :)

Kommentera

Publiceras ej