Jag har hunnit vara hemma lite nu under eftermiddagen. Skönt att kunna ladda lite inför det som komma skall - intro på nya jobbet! Det känns riktigt spännande för jag vet inte riktigt vad som väntar. Jag ska jobba som personlig assistent, vilket jag aldrig gjort tidigare. Idag ska jag gå bredvid en annan assistent och sedan kommer jag att få egna pass. Jag hoppas att detta är ett jobb som passar mig bra! Jag tror det. Jag är ju väldigt ansvarsfull och tycker om att ta hand om andra, men samtidigt är jag inte van vid att ha ansvar över en annan person på det sättet. 
 
 
Emma Nyman, Emmanyymaan, Emmas träningsblogg,

4 kommentarer

Jossan

04 Sep 2013 19:55

Du kanske redan är hemma nu men lycka till iaf ;) Hur gick det för dig? :)

Mari

04 Sep 2013 20:03

Säkert gick det kalas, eller ? =)

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:04

Jossan: Det gick jättebra! Jag hade lite smått panik först när en annan assistent gick igenom allt som skulle göras, för det var så mycket nytt. Men efter att ha testat allt känns det helt okej och det är jätteroligt! Ett superbra jobb! :D

Emmas träningsblogg

06 Sep 2013 14:04

Mari: Jaa, det gick verkligen jättebra! :D

Kommentera

Publiceras ej